reklama

Dočkáme sa niekedy Apple Pay?

Apple je obrovská spoločnosť a jej služby sú používané po celom svete. Jednou z nich je aj Apple Pay, teda služba, pomocou ktorej nemusíme používať kreditky, ale stačí nám náš telefón. Dočkáme sa jej niekedy aj u nás?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

2014 – súčasnosť

Už od septembra 2014 očakávame Apple Pay. Po predstavení bolo jasné, že to asi nebude hneď, možno budeme musieť počkať zopár mesiacov, či pol roka. Avšak asi ani vo sne by ma nenapadlo, že na niečo ako je práve Apple Pay budeme čakať ešte aj v roku 2017 a je nad svetlo pravdepodobné, že sa služby nedočkáme skôr ako v roku 2018.

Najhoršie na tom celom je, že na Slovensku na tom vôbec nie sme tak zle, čo sa týka bezkontaktných platieb. Práve naša krajina by podľa informácií nemala absolútne žiaden problém s tým, aby tu služba mohla fungovať. Otázne je ale to, prečo Apple Pay stále oficiálne nepoznáme?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nepoznajú ho navyše ani v Česku. Je to ešte väčšia krajina ako my a Apple tam má oficiálne zastúpenie, ako aj oficiálny Apple Online Store. Je to trochu zvláštne. Je mi síce jasné, že ako my, tak aj Češi sú pre tak obrovskú firmu veľmi mizivé percento príjmu, no netreba zabúdať ani na to, že „oceán sa tvorí z kvapiek vody“.

Apple až moc myslí len na tie najväčšie trhy. Nehneval by som sa, keby Apple Pay prišlo po roku, mal by som absolútne pochopenie. Apple je ale najhodnotnejšia spoločnosť na svete a toto mi príde trošíčku zaostalé.

Prečo sa nenájde nejaký tím, ktorý si vezme menšie krajiny na starosti? Bolo by to veľmi príjemné a Apple by mal celosvetové pokrytie. Obraty a zisky sú tak obrovské, že by sa tím bez problémov uživil a som si istý, že na bezkontaktných platbách by v Apple neboli stratoví. Na Slovensku majú navyše o službu záujem aj banky. Tie si tu dosť konkurujú, a tak by sa určite radi predbiehali aj v tom, ktorá z nich túto službu sprostredkuje ako prvá. Uvidíme, je to ale niečo, čo už nechceme tolerovať a objektívne sa za to môžeme na Apple hnevať!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

www.svetapple.sk

Róbert Hallon

Róbert Hallon

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zakladateľ portálu www.svetapple.sk, medzi moje záľuby patria autá, dizajn či spoločnosť Apple. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu